NR. Desprès del primer cop...
Hola, gràcies per respondre!
Vale, tinc alguns dubtes i problemes relacionats amb el sexe. Finalment l'altre dia vam fer l'amor per primer cop, a casa del meu novio, i al principi em va fer mal per despres em va agradar, ell va tindre un orgasme i vam acabar. Vam fer un descans i desprès vam voler tornar a fer-ho, el problema va ser que a mi em feia mal (no se si perque no estaba suficient lubricada o que), al final li vaig fer una palla perque acabès. No vaig sagnar ni res. Dos dies desprès vam tornar a fer-ho i en introduïr el seu membre em va fer mal, pero desprès ja no, quan va ejacular i es va treure el condó hi havia una mica de sang (això pot ser perque se'm va acabar de trencar l'himen no?), vam fer un descans com l'altre dia i ho vam voler tornar a fer pero tampoc va acabar perque deia que el condó li feia mal. El problema esta en que crec que el problema no el te ell sino jo, que no lubrico bé, pero es que no li vull dir perque ja sento qu es frustra quan no acabem perque pensa que es culpa seva i em sap greu.
També he pensat en que podria comprar algun paquet de condons o algo per cambiar els que té, en teoria caduquen al desembre pero els te de fa molt temps, la pregunta es: quins compro? Perque no se si hi ha talles segons el tamany o algo... i l'altra pregunta d'això es: millor compro els de marca durex no? son els mes fiables...
A part d'això tinc un problema al que no deixo de donar-li voltes, quan ho fem ell es el que fa el moviment i jo com que no se com moure'm, (no se si m'enteneu) no se si veure porno o algo així per aprendre a moure'm al llit perque em sap malament que nomes ell "treballi", jo quasi no faig res i m'agradaria participar-hi més.
I un altre dubte, per fer-ho em sento més segura si vaig depilada. En començar l'estiu em vaig depilar la vulva amb crema i despres m'ho vaig repasant algun dia amb la cuchilla. El problema es que m'han sortit alguns granets i això em fa veronya, no sé com fer que marxin.
PD: Quan fem sexe ho fem a casa seva perque sa mare està de viatje i la seva germana treballa així que no tenim presions ni res.
Moltes gràcieeess!!!
PD2: En relació amb les consultes, quan tardeu mes o menys en respondre-les, es perque tots ens fem una idea de quan temps hem d'esperar. Merciii!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de la consulta jove de l'Iesp. És molt normal que ell no ejaculi en la segona relació sexual, el cos masculí necessita un temps per a poder recuperar-se i engegar de nou una relació sexual completa (amb completa volem dir passant per totes les fases de la resposta sexual humana). Si és per tema de lubricació podeu provar amb algun lubricant de base aquosa o que ell t'estimuli més per excitar-te (masturbació, sexe oral, etc... no tot acaba amb la penetració!)
Pel que fa a la marca dels preservatius, podeu provar-ne de varies a veure amb quina us sentiu més còmodes.
I pel que fa als granets després de la depilació, són normals i no podem fer res per evitar-los, pots posar-te crema hidratant per a refrescar la zona, però depèn del tipus de pèl que tinguis, sortiran.
Gràcies per utilitzar el consultori!
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat