DUBTE REGLA
Hola, tenia un dubte sobre la regla que no si es normal o no. El 14 d'abril em va arribar per primer cop la regla i nomes em va baixar aquell dia. Ara estem a 11 de juliol i faran 3 mesos que no m'arriba. Es normal aquesta irregularitat? Gracies!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de la consulta jove de l'Iesp. El més habitual és que els 2 primers anys de la regla aquesta no sigui del tot regular, el teu cos està canviant i s'ha d'adaptar.
Si passat aquest temps no es regula el millor és que acudeixis a un ginecòleg per a que pugui valorar què pot estar passant.
El que sí que has de tenir en compte és que encara que no et vingui la regla de forma regular, ets fèrtil, i per tant, si mantens relacions sexuals amb penetració sense preservatiu, et pots quedar embarassada.
Gràcies per utilitzar el consultori!
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat