Pillada!! Situació molt incomode a casa
Hola,
Sóc un noi de 18 any. El meu problema és el següent:
Des de fa un mes apreoximadament jo i la meva millor amiga vam comensar a "jugar", és a dir a ficar dits i coses pujadetes de tò. Fins aquí tot bé, fins que l'altre dia estavem a casa meva i vam comensar fins a quedar-nos numés amb una peça de roba. Els meus pares eren a baix pero mai pujen a la meva habitació, llavors no hi havia perill. Per mala sort va pujar la meva mare i ens va pillar. Quan la meva amiga va marxar super avergonyida vaig anar a parlar amb la meva mare que em va deixar per mentider perquè li havia dit k no m'agradava i a ella per puta. No he parlat més amb la meva mare des de llavors i és tot molt incomode. Em fa cosa que vingui la meva amiga a casa i a ella tambe. No se què puc fer. Ajuda siusplau.
Gràcies :)
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de la consulta jove de l'Iesp. És normal que la teva mare s'incomodés, imagina la situació al revés, que fossis tu el que la troba a ella tenint relacions sexuals... incòmode, oi?
Per molts pares i fills aquesta és una situació molt temuda ja que no és desitjada per ninguna de les parts.
Potser si tens una elació de confiança amb la teva mare podries parlar amb ella i dir-li que no sabies com comentar-li el que tens amb aquesta amiga, etc... potser així es queda més tranquil·la i tu destenses l'ambient a casa.
I ja saps, per a properes ocasions, ara ja saps que sí que hi ha risc que pugin a l'habitació!
Gràcies per utilitzar el consultori!
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat