Sortir de l'armari Tinc por d'algunes reaccions.
Hola .
Sóc homosexual i els meus pares ho saben i ho accepten , alguns membres de la meva família i persones conegudes ho saben i també ho accepten, jo no tinc cap problema en dir-ho, però tinc por d'algunes reaccions de persones de la meva edat, ja que no seria la primera vegada que es fiquen amb mi. Es van ficar amb mi pel meu aspecte (tinc un aspecte bastant masculí) i coses per l'estil i no ho vaig portar molt bé ( això va comportar autolesions...). No vull que això torni a passar ja que no ho vaig passar gens bé. Però tampoc ho vull amagar i tampoc veig oportú anar-ho cridant als quatre vents.
Que hauria de fer?
Gràcies .
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de la consulta jove de l'Iesp. Moltes gràcies per explicar-nos com et sents, segurament hi haurà molts adolescents que es sentiran com tu descrius a la teva consulta.
L'homosexualitat es defineix en funció de qui t'enamores, i això no ens ha de fer sentir insegurs. Si algú es fica amb tu per aquest motiu, el problema el té ell o ella, per ser homòfob, i per sort ara els actes d’homofòbia es poden denunciar.
El problema no el tens tu, en cap cas, el problema el tenen els que es fiquen amb tu.
El que has de poder fer és viure la teva vida de forma natural, mostra't tal quan ets!
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat