EYACULACIÓ PRECÓS AMB 17 ANYS ??
Hola bona tarda, us explico.
Porto 6 mesos amb la meva novia i vam començar a tenir relacions sexuals fa un mes. En aquest mes ho feiam gairebé cada dia pero jo no duraba gens. El cop que mes va ser el segon cop (uns 15 minuts ).
Estic molt preocupat, perque trigo tan poc en arribar al orgasme ? Acostumo a durar 5 0 6 minuts i ja. Em provat diferents posicions però tot continua igual. Normalment avans de fer 'amor jo la masturbo a ella perque aixi arribi avans al orgasme i no deixarla a mitjes.
Moltes gracies :)
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de la consulta jove de l'Iesp. 5 - 6 minuts no és poc temps en penetració, pensa que la mitjana a espanya és de 3 minuts en penetració a ritme orgàsmic. Per tant, el teu cos no té cap tipus de problema, funciona a la perfecció!
Si vols aguantar més el que podeu fer és anar més lents, si la penetració és més lenta a un ritme més suau, aguantaràs més temps fins a arribar a l'ejaculació. Quant més ràpida sigui la penetració més ràpid arribarà l'ejaculació, quant més lenta sigui la penetració, més tardarà en arribar el teu orgasme.
Gràcies per utilitzar el consultori!
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat