Complexe amb les tetes
Hola! Jo tinc un complexe amb les meves tetes, i esque les tinc bastant grans i quan em compro roba que m'encanta pero es molt apretada em fa molta vergonya portar-la i més quan esta el meu pare a casa, nose, em sento incomode pero ami la roba m'encanta i clar no se que fer, per una part es normal tenir tetes a aquestes edats però ami no m'agrada perque em sento incomode i per por del que puguin dir de mi... Ajuda siusplau!!!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de la consulta jove de l'Iesp. És important portar roba que ens faci sentir bé, sigui quin sigui l'estil, és important saber què ens afavoreix i què ens fa sentir a gust amb nosaltres mateixos/es.
El que et fa sentir incòmode és el teu pare? Què és el que no t'agrada? No sabem què contestar respecta a aquesta qüestió ja que ens falta informació... però a no ser que estiguis vivint alguna situació d'abús, estiguis parlant de roba realment poc adequada per la teva edat, etc... el teu pare és el teu pare i no et mirarà de cap altre manera que com a la seva filla.
Gràcies per utilitzar el consultori!
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat