Mida
Quina és la mida aproximada del penis d'un noi d'uns 14 anys? també m'agradaria saber que pensen els nois a aquesta edat, o sigui, sempre es diu que sempre estan pensant en sexe i temes relacionats, és veritat? Moltes gràcies. Una adolescent curiosa :)
IESP

Hola
Ens encanten les adolescents curioses! Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. El penis no creix a tots els nois alhora, igual que a les noies no se'ns desenvolupen els pits a totes alhora, cada persona té els seus ritmes.
A la pregunta, què pensen els nois a aquesta edat? només puc respondre't una cosa, els nois (a aquesta edat i sempre) pensen moltes coses, en sexe i en no sexe! Els nois també tenen sentiments, es preocupen pels amics i amigues, i com tothom també pensen en sexe. És possible que en el moment que esteu vivint pensin o treguin el tema del sexe més sovint, però tenint en compte que és una època de descobriment, és normal.
Espero haver-te ajudat!
Helena Angel. @HelenaAL
HelenaALpsico