pes
hola!
primer de tot gracies per espondre al meu dubte.
tinc 14
peso 56 i medeixo 1'75 la gent em diu que estic prima pero tinc una mica de cuixa a dalt, a la ingle la xixilla aquella que es toca, nose com treuremo per tenir les cames rectes sense que s'em toques la xixa per dalt ja que a baix les tinc molt primes. pots dir algun metode per aconseguir treure-ho (ja faig molt esport (6hores i mitja per setmana)) gracies!
un petó
Sara Bujalance

Hola sofa! Aquesta xixa que dius que tens per la part superior de les cames és absolutament normal i pròpia del cos femení, per molt prima que estigui una dona sempre en té una mica de "xixa" aquí. Pensa que la pelvis femenina és més arrodonida que la de l'home perquè està dissenyada per parir, aquesta forma rodona fa que les dones tinguin les caderes i els malucs més amples i amb aquesta "xixa". No cal que t'ho treguis, a més, no hi ha cap manera tampoc. El que sí que pots fer per mantenir un pes correcte en general és menjar de tot, de forma equilibrada (com marca la piràmide alimentària), i per estar en forma és necessari fer esport, com ja fas. Molts petons!!