sos
Menjo molt molticim pero n mengordo e anar al metje pero n me troben re.....magradaria engordarme una mika mes....k puk fer hiha alguna aliment o manera d k mengordi?
Bon any nou!i gracies
Sara Bujalance

Hola aneta! El millor que pots fer per intentar mantenir un pes saludable és fer 5 àpats al dia (esmorzar a casa, esmorzar al cole, dinar, berenar i sopar), menjar de tot i de forma equilibrada. A vegades hi ha persones, com sembla ser el teu cas, que de manera genètica són molt primes i tot i menjar molt no aconsegueixen engreixar. Com que és un tema genètic és molt difícil canviar-ho, i per això sempre diem que és molt important acceptar-nos tal i com som per poder sentir-nos bé amb nosaltres mateixos. De totes maneres, si ets adolescent, encara tens molts anys per davant per créixer, de manera que el teu cos anirà madurant i prenent formes, tingues paciència. Una altra cosa que pots fer és demanar-li al metge pautes per intentar engreixar una mica. Molts petons!!