Pastilla del dia de després!
Aviiam no eentenem una cosa coom set pot quedar el condo dins de la vagiina!:O es veeriitat que la pastilla del dia de després disminueix la possiblitat de tenir fiills? meercii peer toot eens aajudeu mooltissim aamb aquuestes nootes soobre sexuaalitaat:)
IESP

Hola loga,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Responent a les vostres preguntes, en primer lloc, un preservatiu es pot quedar dins la vagina si hi ha relacions sexuals amb penetració, però, com pot passar això? Si després de l'ejaculació el noi triga molt en retirar el penis de l'interior de la vagina, al pedre erecció pot ser el preservatiu es quedi dins.
En segon lloc, la pastilla del dia després és un mètode d'urgència, no és preventiu de l'embaràs, és a dir, que només es pot prendre si hi ha hagut un accident com per exemple que el preservatiu s'hagi trencat o en el cas que el preservatiu es quedi dins un cop hagi hagut l'ejaculació. En cap cas, la pastilla del dia després és un mètode anticonceptiu per disminuir la possibilitat de tenir fills.
Gràcies a vosaltres per utilitzar el consultori! Espero haver-vos ajudat!
Helena Angel. @HelenaAL
HelenaALpsico