dos coses
haber no em ser masturbar vale osigui digueume diferents maneres i si pot ser una pagina web ja sabeu de porno qe sigui segura siusplau direu qe no fa falta pero la necessito, l altrecosa esqe qe tinc un llavi vaginal molt mes gran i surtit qe no pas l altre de qe es?? ajuda pliis mercii
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de la consulta jove de l'Iesp. Nosaltres no et podem recomanar una pàgina per a veure porno, el porno és cinema per a majors d'edat i per tant la llei no ens deixa donar-vos aquesta indicació.
Pel que fa a la masturbació pots mirar un video que varen realitzar unes estudiants d'infermeria:
BOJWa8takY
Els llavis vaginals és habitual que no siguin iguals i siguin asimètrics, si no en molesta a l'hora de portar pantalons o a l'hora de tenir relacions sexuals, aleshores no faria falta intervenir. Si et genera molt de complexes i no pots fer vida normal per molèsties, podries fer una consulta amb un metge especialista en cirurgia estètica.
Gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat