Atracció per els nois més grans que jo, AJUDAAAA !!!
Holz adolescents!
La veritat és que crec que tinc un problema, a mi m'atrauen els nois una mica més grans que jo, entre 14,15,16,17,18; i no m'agraden gaire els de la meva edat. També haig de dir que m'encantaria anar a discoteques, fumar, beure alcohol, anar de festa amb els amics, viatjar sola i .... i se que a la meva edat no toca pero esque sento aquesta atracció a les coses i a la "vida" dels 16,15,17 anys. I també m'atrau bastant dels nois sentir l'olor del desodorant típic que és posen tots els adolescents grans. És normal tot aixó? He madurat massa? Ès part de la meva personalitat? Implica el meu signe de l'horòscop ( sóc Escorpí ) ?
Apart d'això, també hi ha un nen de la meva edat i m'ha demanat per sortir i també fa uns dies em va dir si em volia liar amb ell, jo encara no l'he respós ja que no noto gaire atracció per ell, només a ratos i jo només vull liarme amb ell per experimentarho la primera vegada però per res més. Però no sé com dir-li ja que també és molt amic meu. Em podrieu dir quina es la millor manera de dir-li que no noto gaire atracció cap a ell?
Moltes Gràcies i seguiu treballant així !!!!!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de la consulta jove de l'Iesp. Gràcies per les teves paraules, ens animen molt a seguir treballant!!!
És molt normal i habitual que ens atreguin els nois una mica més gran que nosaltres, igual que les activitats que descrius. Però no vulguis tenir pressa, arribarà el moment en que tindràs aquella edat i podràs gaudir-la com més t'agradi!
Pel que fa al noi de la teva edat, si no sents atracció cap a ell, potser en comptes de dir-li així, podries respondre a la seva petició de liar-se amb tu amb un "no", i ja està, i mantenir la vostra relació d'amistat.
Gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat