Tinc una serie de dubtes sobre el sexe!
Fer-ho per darrere sense condó té algun risc?
I si el meu novio o jo a ell fem sexe oral tamé sense condó?
IESP

Hola 💕💕!
Quan dius fer-ho per darrere et refereixes a fer sexe anal? Si és això el que vols dir, et direm que evidentment no hi ha risc d'embaràs però si de contraure alguna infecció de transmissió sexual (ITS), per tant és important fer servir preservatiu.
Recordeu que si després passeu a penetrar la vagina o feu sexe oral, sempre haureu de posar un preservatiu nou per evitar infeccions.
Amb el sexe oral també es poden contagiar ITS per tant també s'hauria de fer servir algun mètode de barrera (preservatiu o banda de làtex).
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat