Masturbacio estranya
Desde fa un any que em masturbo, tinc 14 anys. Pero em masturbo d'una forma estranya, potser no es considera ni masturbar-se. Posar-me els dits no m'agrada, ja que no em dona plaer i no m'agrada. Després, el clitoris, si mel toco no em dona molt de plaer, és més, em molesta i a vegades em fa mal . Com ho faig? Doncs amb les calcetes posades. El que faig es posar-me les calces, i amb un dit "rascar-me" el clitoris fluixet, no fort. Aixi poc a poc em va donant plaer fins que al final arribo a un plaer bastant més fort. El problema es que akell plaer dura uns 3 segons, jasta i després em molesta o em fa mal tocarme el clitoris. Llavors, es normal que arribi a akell plaer i despres em faci mal¿?? Aixo es considera masturbacio? Ho trobo una mica ridicul, ja que es estrany no? Vull saber si lo del final al qe arribo es orgasme, perque si ho es, no m'agrada, es una mica fluix i dura molt poc. Que puc fer per arribar a mes o que duri mes? Gracuies!
IESP

Hola Monica Rubio!
No existeix una única manera de masturbar-se i cada persona troba aquella que més li agrada o satisfà. Moltes noies es masturben de la mateixa manera que tu, així que pots estar ben tranquil·la.
Pensa que l'estimulació amb els dits per dins de la vagina no sol ser la forma més adient per arribar a l'orgasme, ja que com saps l'estimulació per la part externa, especialment del clítoris, sol ser molt més plaent. Com et passa a tu, a moltes noies el contacte directe del clítoris els hi resulta molest, i per tant, busquen altres maneres d'estimulació que els hi produeix plaer i els hi agrada, com per exemple fer-ho per sobre de la roba interior.
Estigues tranquil·la perquè de mica en mica aniràs coneixent-te millor i descobrint noves sensacions. Moltes vegades esperem orgasmes explosius i que durin molt temps, però la realitat no sempre és així. Dóna't temps per anar descobrint el teu cos i com reacciona a l'estimulació. Recorda que l'objectiu ha de ser passar-s'ho bé i no únicament arribar a l'orgasme!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat