Ho fem sense preservatiu
Holaaa. Mira fa 7 mesos tinc parella, i fa 3 mesos practico sexe amb ell. El cas es que alguns cop sho fem amb preservaqtiu i amb altres no. Se que es perillos, pero es perillos si fa la marxa enrere, o si es corree. En el meu cas no pasa res daixo, ho fem sense preservatiu , pero no esperem a la marxa enrere, nomes ho fem una mica, es a dir no arribem ni a 10 minuts de penetracio, llavors encara no li arriba la marxa enrere, despres, esperem ake li baixi l'ereccio i ho tornem a fer, per estar mes segurs. Si fem aixo , no hi ah risc de quedarme embarassada oi? mercii
IESP

Hola Monica Rubio!
Doncs sí que hi ha risc i us recomanem que no ho feu, ja que abans que el noi ejaculi s'allibera líquid preseminal que ja pot contenir espermatozous, i per tant, podria produir-se l'embaràs. És evident que no hi ha tant risc com si ejacula a dins de la teva vagina, però fent el que feu no podem assegurar-vos que no tingueu un ensurt gros. Esteu jugant amb foc i podeu cremar-vos!
Així que us recomanem que feu servir el preservatiu des de l'inici de la penetració o que busqueu altres mètodes d'anticoncepció per evitar un embaràs no desitjat.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat