pèls
Hola! emm...estic preocupada. bueno es obvi, si no, no estaria fent una consulta.
Bueno, soc una noia, de 15 anys, quasi 16.
fa uns mesos que em van començar a sortir pèls a les natges. No entenc res, estic molt preocupada, perquè bueno es normal que em surtin a les cames, a les aixelles, a les engonals, pero allà? he estas buscan per internet, i estic preocupada perquè he arribat a una conclusió.
i si tinc problemes hormonals? vull dir es un problema normal, que moltes dones pateixen, i tinc una amiga que li passa.
ma mare sap això, i no diu res, suposo que perquè ho troba normal. potser es la pubertad? es normal el que m'està passant? hauria d'anar al metge?
estic preocupada, perquè no es que m'agradi tenir pèls a les natges, i em fa molta vergonya, que en un futur quan tingui una relació estable, aquella persona es pugui espantar o li doni fastic no ho sé!
Espero respostes aviat, moltes gràcies!
I continueu així amb adolescents.cat, m'agrada molt la pàgina!
Petons
IESP

Hola incompresa!
Moltes noies tenen pèls a les natges, però davant d'una preocupació tan important com la que tens et recomanem que vagis al metge perquè pugui valorar-ho i descartar que no sigui un problema hormonal.
Com bé dius, quan apareixen pèls en zones característicament masculines (la panxa, l'esquena, a la barbeta, etc.) pot ser indicador d'un problema hormonal. Per tant, el millor que podem fer és una visita al metge, expressar el que ens passa i les nostres preocupacions, perquè així pugui valorar-ho i derivar-te en cas que calgui a l'especialista corresponent!
No t'has d'avergonyir del teu cos! Pensa que hi ha moltes coses que no podem decidir, com la quantitat de pèl que tenim. Pensa que hi ha solucions per gairebé tot, així que tranquil·la!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat