Embaraçada? A
Hola! Doncs veuràs, fa uns dies vaig tenir relacions sense preservatiu amb el meu nòvio. No estava ni en els meus dies fèrtils ni d'ovulació, em quedàven 6 díes per a tenir la regla.
Fet això i veient que va ser un error vaig pendrem la pastilla del dia després.
Segueix havent molt de risc d'embaras?
I quins son els símptomes principals?
I què he de fer?
Sisplau contesteu a totes les preguntes... Gràcies!
IESP

Hola adolescent!!
Com saps, sempre que mantenim relacions sexuals sense preservatiu, independentment del dia del cicle en el qual estem, hi ha risc d'embaràs no desitjat i de contraure alguna infecció de transmissió sexual (ITS).
Quan et vas prendre la pastilla de l'endemà? Recorda que aquesta pastilla s'ha de prendre en les hores posteriors a la relació sexual, ja que si no perd eficàcia.
Els símptomes principals d'embaràs varien en funció de cada noia, per tant no podem establir un patró únic. El símptoma principal és la falta de regla i algunes noies experimenten marejos i malestar especialment a les primeres hores del matí.
El que hauries de fer ara és esperar a veure si la regla et ve, si no et baixa, fes-te una prova d'embaràs per descartar-ho!
Per properes vegades recordeu fer servir sempre preservatiu des del començament de la penetració, d'aquesta manera podreu gaudir sense patir!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat