OBSESSIÓ
Tinc 14 anys i encara no m'he liat amb ningú. Se que no passa res i apart de fer-me vergonya dir que no m'he liat tinc una obsessió, sempre estic pensant amb qui em liaria i tinc la sensació de que m"enamoro" de qualsevol noi que es simpàtic amb mi i em començo a fer paranoies. Tinc alguns problemes d'autoestima ja que ma germana només té un any més que no i ja s'ha liat amb molts. Jo em vull esperar a liar-me amb algú que li interessi de veritat, però tinc la necessitat de fer-ho ja. No ser que puc fer per deixar aquesta obsessió.
Gràcies adolescents
IESP

Hola AnØnImAaA!
Com molt bé dius, no passa res per no haver-se liat amb ningú amb 14 anys! Pensa que és la cosa més normal del món, a cada persona li arriba el seu moment i és important que deixem que les coses sorgeixin de forma natural i sense forçar-les, no creus?
Pensa que a vegades quan ens obsessionem molt amb una cosa, podem acabar fent coses de les quals després ens en podem penedir. Així que millor que et centris a gaudir del moment, en passar-t'ho bé i veuràs com quan menys t'ho esperis passarà!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per utilitzar el Consultori!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat