COM FER ENTENDRE ALS PARES QUE VULL FER DIETA
Hola, després de passar tot l'estiu sense fer res, m'he engreixat bastant i volia fer una dieta per complementar amb l'esport. Però llavors l'hi vaig dir a la meva mare, i no em vol deixar de cap de les maneres fer dieta. Saveu alguna manera de convéncer-la?
Sara Bujalance

Hola Muffy! És que en l'adolescència, plena època de creixement és molt perillós fer una dieta concreta per aprimar, corres el risc de quedar-te sense nutrients bàsics per al teu creixement, de manera que podries tenir molts problemes en el teu desenvolupament (problemes en l'alçada, en els ossos, problemes hormonals, en els músculs... molts problemes!). La dieta que has de fer i que realment et funcionarà per mantenir-te en un pes correcte és menjar de tot i de forma equilibrada, tal i com marca la piràmide dels aliments (aquí tens el link:
Home%20Canal%20Salut/Ciutadania/Vida_saludable/Alimentacio/Consells_generals/documents/piramide2.pdf). Ensenya-li aquesta piràmide a la teva mare, és la millor manera d'alimentar-se no només per a tu, sinó per a tota la familia, segur que a la teva mare li semblarà bé menjar així. A part de menjar de manera equilibrada és molt important fer esport habitualment, uns tres cops per setmana. Molts petons!!