Aprimar
Hola bon dia. Jo crec que necessito aprimarme, peso 60 kg i medeixo 1'53, estic enganxada al xocolata i no el puc deixar, tinc gana cada hora i aixo no pot ser. A vegades surto a jugar a futbol pero no hi ha manera d'aprimarme, no em veig bé amb el meu cos, ja que estic massa grassa i despres veig a totes fetes un pal i tinc l'autostima molt baixa. Un petonas.
Sara Bujalance

Hola! El millor que pots fer per mantenir un pes saludable és menjar de tot, de forma equilibrada (com marca la piràmide alimentària) i fer esport, com a mínim, 3 cops a la setmana. Jugar a futbol de tant en tant està molt bé, però no n'hi ha prou. Per a que l'esport funcioni l'hem de practicar vàries vegades a la setmana, ha de ser una rutina. Si convertim l'esport en un hàbit tindrem millor salut i millor equilibri en el pes. Pel que fa a la xocolata, no t'obsessionis, la xocolata la pots menjar tranquil.lament de tant en tant, el que no és convenient és abusar-ne menjant-ne molta cada dia. Així que dona't permís per menjar-la de forma moderada, si la intentes suprimir del tot la única cosa que aconseguiràs és obsessionar-te i acabar menjant-ne amb ansietat. I pel que fa a la autoestima, com que l'adolescència pot ser una època difícil en aquest asepcte, et recomano que parlis de com et sents amb algun adult de confiança amb qui et trobis còmode, com que ja ha passat per l'adolescència et podrà ajudar a sentir-te millor. Molts petons!!