Com li dic a la mevaaa mare..?
Magradaria que aquesta consulta sigues anonima.
Hola soc una noia de 18 anys I ja fa mig any que tinc relaciones sexuals amb el meu novio. El problema es que vull anar al ginecoleg perque les part de baix em fa una olor desagradable... I no se com dirli a la meva mare... ajuda siusplau. I a mes la regla em ve cada dos setmanes o dos i mitja...
IESP

Hola Ash7!
Doncs et recomanem que li diguis amb tota la naturalitat del món. Anar al ginecòleg hauria de ser igual que anar a qualsevol altra especialitat mèdica, oi que no ens fa vergonya? Doncs ha de ser el mateix! Totes les dones hem d'anar a fer-nos una revisió al ginecòleg en el moment que tenim la nostra primera regla, així que no t'ho pensis més, parla amb la teva mare, explica-li que la regla et ve de forma irregular i que t'agradaria demanar hora al ginecòleg per una revisió.
Recorda que ets major d'edat i pots entrar sola a la consulta, tot el que parleu tu i el metge és confidencial!
És important que hi vagis, ja que l'olor desagradable que comentes pot ser símptoma d'una infecció.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove,cat