intent de primera vegada
Hola!!
Necessito ajuda bastant urgent, fa cosa d'una setmana, vaig intentar-ho fer amb el meu nòvio. La qüestió es que... no em va acabar de penetrar ja que no entrava i quan insistia molt em feia mal. Jo estaba molt "lubricada" pero abans de tot això, ell va provar-me de posar un dit i també em feia mal. Es com si estiguès molt tancada o tinguès el forat molt petit. Volem tornar-ho a provar pero li fa molta por tornar-me a fer-me mal.
Algun consell?Ajuda urgent si us plau
mercii
IESP

Hola pat!
Es tracta d'anar a poc a poc i sense pressa. És important també que tots dos estigueu relaxats i tranquils, ja que si no la musculatura vaginal també es tensa i això dificulta la penetració i inclús pot ser dolorosa.
Jugueu, exciteu-vos, és important que estiguis ben lubricada, etc. comenceu introduint un dit, de mica en mica, i si fa mal, no forceu. Tingueu paciència i no us oblideu que la finalitat és gaudir i que us ho passeu bé!
Si tot i així, veieu que el dolor persisteix i la penetració és impossible, et recomanem una visita al ginecòleg per valorar que tot estigui correctament.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat