perdre pes
Hola molt bones son un nen que fa esport i que en te 12 anys peso 49 kilos i m'agradaria perdre pes que em podeu ajudar siuplau ???????
Sara Bujalance

Hola Leo! El millor que pots fer per mantenir un bon pes i una bona salut és menjar de tot, de forma equilibrada, tal i com marca la piràmide dels aliments, i fer esport, que ja dius que en fas. A part d'això no cal que facis res més! I si realment la idea de perdre et ronda sovint pel cap, parla amb els pares per a que et duguin al metge, ja que és el professional que et podria dir, realment, si et sobra pes o no, i en el cas de que el teu pes no fos correcte, et podria dir què fer per estar bé. Un petó!