pot ser???????????????????????????????????????????????????????????????????
Hola, tinc 16 anys i he intentat tenir dos cops relacions sexuals amb el meu novio però per molt que he intentat relaxar-me no m'ha pogut entrar el seu penis a dins. També he de dir que el lloc i les condicions tampoc eren les més còmodes però em preocupa poder tenir algun problema ja que posar-me tampons em fa molt mal (només ho vaig aconseguir un cop i al treure-me'l em va fer molt mal i ja he dit que mai més). Pot ser que tingui algun problema o que el forat sigui molt petit o algo? Últimament em masturbo encara que no sento plaer però si em poso els dits suposo que se'm donara una mica i potser el pròxim cop no deixo al meu novio amb les ganes. També he de dir que sóc molt prima i de poca cadera i potser això també afecta. Puc fer alguna cosa perquè m'entri? també he pensat en utilitzar lubricant però no sé si em pot anar bé.
gràciesssssss
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de la consulta jove de l'Iesp. No és gens estrany el que us està passant, en les primeres relacions sexuals, els nervis, l'angoixa i sobretot la preocupació per veure si va bé o no, poden fer que el sòl pelvià es tensi i sembli que no pugui entrar res.
Per això és important, no tenir pressa, estar en un lloc tranquil, compartint aquests moments amb la persona que volem, i anar coneixent el cos a poc a poc. Abans de tornar-ho a intentar, heu provat a jugar?, a gaudir de les sensacions del cos?, dels genitals?, us exciteu?, saps on estan les zones de plaer?, el teu clítoris?.. Són moltes preguntes, però és important distingir si esteu massa pendents d'aconseguir la penetració o esteu gaudint el joc, ja que això pot marcar la diferència entre que el cos estigui tens o no!
Un cop estigueu en el joc, tranquils, sense pressa, intenteu jugar amb els dits, tocar els genitals, introduir un, o dos dits (els teus i/o els de la parella) i de mica en mica conèixer la vostra sexualitat.
Si veiessis que cada vegada et fa més mal o és més impossible, aleshores et recomanem que consultis amb un fisioterapeuta especialitzat en sòl pelvià.
Moltes gràcies per utilitzar el consultori!
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat