Unes cuantes preguntes. Llalalalaalalalalalalalallalalalalalalla
Bueno jo tinc unes cuantes preguntes. Soc noia. 14 anys
1. La primera es que no veig cap noi guapo que m'agradi, i hen canvi si que veig noies guapres. Penso que soc lesbiana o algina cosa aixi perque aquest any me comencat a fixar amb els culs i les tetes de les nenes. Pero jo voldria tenir un noi com a parella, per tenir fills quan sigui gran, ja que encara soc bastant petita en aquest sentit, pero hem fan angunia els penis nose. Estic MOLT confosa. Sisplau ajudeume.
2. La segona es que ja fa un any i mig que tinc la regla i hem ve molt irregular. Al principi si que hem venia be, pero despres hem venia cada dos messos i despres cada 15dies, ara ja fa 23 dies que la vaig tindre. Potser que tingui alguna malaltia??? PD: Els pares si ho saben, pero al ginecoleg no hi anire. I una altra cosa com hem puc coneixer quan hem vindra? Ja que jo no noto res estrany els dies avans ni res, tampoc hem fa mai mal
3. La tercera esk quan hem masturbo i arribo a l'orgasme es normal que nomes duri uns 5,6,7segons i a partir de 7segons si ho faig mes hem faig mal.
Moltes gracies, espero que m'ho respongueu tot el mes aviat millor.:-) :-) :-) :-) :-) :-)
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de la consulta jove de l'Iesp. Caram! Quantes preguntes, veiem que ets una noia inquieta! Copiarem totes les teves preguntes i les anirem resolent una a una per a no deixar-nos-en cap:
1. La primera es que no veig cap noi guapo que m'agradi, i en canvi si que veig noies guapes. Penso que soc lesbiana o algina cosa així perquè aquest any me començat a fixar amb els culs i les tetes de les nenes. Però jo voldria tenir un noi com a parella, per tenir fills quan sigui gran, ja que encara soc bastant petita en aquest sentit, però hem fan angunia els penis no se. Estic MOLT confosa. Si us plau, ajudeu-me.
L'orientació sexual es defineix en funció de qui ens enamorem, no en funció de amb qui tenim relacions sexuals o a qui mirem més.
Per tant, per a definir-nos, hem de viure experiències i situacions que ens ajudin a definir de qui ens enamorem.
Si en el teu imaginari t'imagines més amb noies o nois, doncs, fantàstic, després ja veuràs i ja descobriràs amb qui estableixes relacions estables, d'enamorament, compromís, intimitat i passió.
2. La segona es que ja fa un any i mig que tinc la regla i hem ve molt irregular. Al principi si que hem venia be, però després hem venia cada dos mesos i després cada 15dies, ara ja fa 23 dies que la vaig tindre. Potser que tingui alguna malaltia??? PD: Els pares si ho saben, però al ginecòleg no hi aniré. I una altra cosa com hem puc conèixer quan hem vindrà? Ja que jo no noto res estrany els dies abans ni res, tampoc hem fa mai mal
És normal que els 2 primers anys de la regla aquesta sigui irregular. De totes formes, no està de més fer una visita al ginecòleg per a revisar que tot funciona correctament.
Pel que fa a saber més o menys quan t'ha de venir, hi ha App's que poden ajudar-te però si ets més d'agendes de paper el que has de fer és: quan et vingui la regla compta 28 dies endavant, aquell dia serà aproximadament el dia que et tornarà a venir.
3. La tercera és que quan hem masturbo i arribo a l'orgasme es normal que nomes duri uns 5,6,7segons i a partir de 7 segons si ho faig mes hem faig mal.
És normal, cada persona viu el seu orgasme a la seva manera única i personal! No hi ha millors o pitjors maneres, totes són fantàstiques! Pel que fa a la molèstia que sents un cop has arribar a l'orgasme és normal ja que la zona pot quedar molt sensible i pot ser que no toleri més estimulació.
Moltes gràcies per utilitzar el consultori!
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat