Perqué no arribo?
Quan tinc relacions sexuals amb el meu xicot ell arriba en 10 minuts aprox. i jo no arribo mai...de fet només he arribat una vegada y quan ell em va fer dits a la vagina y no ser si va ser un orgasme o que hem vaig còrrer pero va durar molt poc...un segon com a màxim. Només noto plaer de veritat quan em fa dits al clítoris...i mai sota la roba i així sempre arribo a l'orgasme.
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de consulta jove de l'IESP. Potser podries parlar amb la teva parella i dir-li que t'agradaria que et fes altres coses a més a més de la penetració ja que les dones no solem arribar a l'orgasme només amb la penetració, pot haver-hi plaer, però arribar a l'orgasme exclusivament amb la penetració és complicat (sinó les noies/dones ens masturbaríem introduint dins la vagina, i la gran majoria ho fan estimulant el clítoris, que precisament està fora la vagina).
Per tant, proveu a descobrir els vostres cossos, amb masturbació, ensenya-li com ho fas tu per a que ell sàpiga com t'agrada, i al revés; jugueu amb el sexe oral, etc... indica-li com t'agrada! O estimula el clítoris mentre hi ha penetració!
Moltes gràcies per utilitzar el consultori!
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat