amics o..
Hola, escric perque estic molt rallada. Fa unes setmanes que estic de rollo amb un noi que te quatre anys que jo (jo en tinc 17, ell 21) i estem be pero casi no el conec perque mai hem sigut amics, des del primer dia q ens vem coneixer ja ens agradavem osigui que casi no el conec per dins. Total que estavem al seu cotxe aquesta tarda nit i estavem liantnos i tal i mha dit, vava ho fem?? Pero esque jo sols ho he fet dos cops i mai mhe posat a dalt.. llavors li he dit, valee com vulguis i mha dit, nono com vulguis tu! (I llavors li he explicat aixo, que casi no ho havia fet mai..) i ell ha dit algo com, jodeer merdaaa i sha mig burxat pero hem seguit liantnos i tal, i al despedirnos em diu, ja ho farem amb mes temps i noseque.. pero jo nose que pensar perq ara deu pensar que soc una merda o aixo, i nose
El dia que arribi com ho faig? Que faig per no decebrel??
Estic molt preocupada, gracies per la teva ajuda
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Gràcies per utilitzar el consultori!
Comencem pel principi: tu no ets cap merda per no voler tenir relacions sexuals amb un noi, i si algun noi t'ho fa sentir, en algun moment, el problema el té ell, no tu.
Si el dia en el que teniu relacions sexuals arriba o ja ha arribat, el "no decebre'l" és una cosa que ha de desaparèixer del teu pensament, si tens relacions sexuals amb ell, o amb qui sigui, ha de ser per gaudir, per passar-ho bé i perquè TU vols. No per donar la talla, ni perquè l'altre gaudeixi, l'objectiu teu has de ser tu i el seu objectiu ha de ser ell i junts passar-ho genial! No podem tenir relacions sexuals per l'altre...no tindria sentit, no creus?
Per tant, si algú es "burxa" perquè us fa cosa, perquè no esteu segures o perquè en aquell moment no us ve de gust tenir relacions sexuals, ni sou merdes ni res, sou noies, sou dones i teniu tot el dret a decidir què, quan, amb qui i de quina manera voleu tenir relacions sexuals. El problema no serà vostre, sinó de qui es "burxi".
Espero haver-te ajudat a tu i altres noies que es puguin trobar o s'hagin trobat en situacions similars.
Helena Angel @HelenaAL
www.iesp.cat www.consultajove.cat