estic confusa
holaa! des de fa un temps que amb una de les meves amigues cada dia ens fem abrassades mes fortes i amb mes sentiment. Un dia, ja fa unes dues setmanes crec, estavam parlant a casa seva quan de cop a lhora de marxar ens vam donar un pico, i mai mes em tornat a parlarne daixo. Soc noia i estic molt confusa per que cada cop que labrasso sento algo molt fort per ella i no me la puc treure del cap.. es una gran amiga per mi i no magradaria perdrela, pero sento que necessito algo mes amb ella, pero per altre banda, magrada un noi, i nose si soc bisexual, lesbiana o que soc
ajuda siuspau
graacies macuus:*
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. En l'adolescència comencem a sentir atracció sexual cap a altres persones, nois o/i noies. I això és el que t'està passant a tu.
Si ets homosexual, bisexual o heterosexual ja s'anirà definint, no tinguis pressa. No hem de tenir pressa, investiga, descobreix, i viu, i poc a poc aniràs veient si sents atracció per nois i noies, si t'enamores només de noies però també sents atracció per nois, o al revés, si sents atracció per les noies però només t'enamores de nois. L'orientació sexual no es defineix pel fet d'anar-te'n al llit o liar-te amb nois o noies, és a dir, que seràs homosexual, heterosexual o bisexual depenent de qui t'enamores, no amb qui t'emboliques.
Per tant, si amb aquesta amiga tens una tan bona relació i hi ha un noi que t'agrada, segueix igual i el temps ja definirà. Poc a poc, no tinguis pressa.
Espero haver-te ajudat!
Helena Angel @HelenaAL