Menjar
Hola,
M'agradaria fer una consulta. Jo sóc una noia de 16 anys i no estic massa prima. He intentat moltes vegades fer dieta, però mai m'ha funcionat, i faig poc esport, però perquè per qüestions de salut no en puc fer més. Què puc fer per tal de no obsessionar-me amb el menjar però poder anar rebaixant pes?
Gràcies per endavant,
J
Sara Bujalance

Hola Juls!
El millor que pots fer per no obsessionar-te amb el menjar és menjar de tot, de manera variada i equilibrada, i acceptar la forma del teu cos. Sovint no podem aprimar perquè el nostre cos té un pes genètic (el que sovint anomenem "constitució") que no podem canviar. Si ens obsessionem amb canviar el pes el més probable és que només aconseguim canviar el nostre estat d'ànim i posar-nos tristos. Per una altra banda comentes que per temes de salut no pots fer gaire esport, això vol dir que en el cas de tenir dubtes sobre el teu pes o sobre com has de menjar seria bona idea que parlessis amb el metge per a que t'orientes de la millor manera. Una abraçada!