Autoestima
Hola, això si algún cop ho publiqueu que no surti el meu nom siusplau!
Bueno jo sóc una nena de 15 anys que es veu una mica grassa i un cop doncs vomitava i això però no volia caure en bulimia ni anoreixa.. No sé que em passa però tinc molts complexes de físic, intento arreglar-me més per ser més guapa i tot però sento que no puc.. Tampoc sento que ningu m'estimi així que potser influeix... Em podrieu ajudar?
Sara Bujalance

Hola,
Pel que dius sembla que estàs passant per una época una mica difícil pel que fa al cos i a l'autoestima. A l'adolescència és normal començar a estar pendent de la imatge, de com ens arreglem, de quina roba ens posem... però això no vol dir que sigui normal sentir-se malament o trist respecte el físic, i encara menys sentir que ningú t'estima. Segur que a la teva família i al teu entorn més proper hi ha algú que t'estima molt i per a qui ets molt important. El que passa és que quan estem fluixos d'autoestima ens costa sentir l'amor que els altres ens tenen. Crec que el millor consell que et puc donar és que provis a parlar de com et sents amb algun adult de confiança que tinguis al voltant com, per exemple, els pares, segur que ells faran tot el possible per intentar ajudar-te a que et sentis millor amb tu mateixa i a que puguis veure la bellesa que segur que tens. Com ho veus?