Esperar?
Ahir vaig tenir relacions amb una noia, primer vem començar sense condó al cap de poc m'el vaig possar, quan yo vaig acabar, em vaig netejar amb paper y al cap d'uns 10 minuts la vaig penetrar un altre cop sense condó durant menys d'un minut i em vaig possar un altre per seguir, pero en la segona penetració sense condó, es aqui on tinc pot d'haverla embarassat i ara no se si esperar a que li baixi la regla o que es prengui la pastilla que hauria de fer?
IESP

Hola Joanet191919!
Sempre que hi ha penetració sense preservatiu hi ha risc d'embaràs i també de contagi d'alguna infecció de transmissió sexual (ITS). Si a més, vas tornar-la a penetrar després d'haver ejaculat, el risc augmenta considerablement.
Fa uns dies que vas fer-nos la consulta, i com saps la pastilla de l'endemà s'ha de prendre en les hores posteriors a les relacions sexuals de risc. Per tant, ara ja feu tard... Espereu-vos uns dies i si la regla no li baixa, és important que feu una prova d'embaràs per sortir de dubtes.
Esperem que no estigui embarassada i que feu un aprenentatge del que us ha passat. Si jugueu amb foc, i hi ha risc que us cremeu. Així que per properes vegades, el preservatiu feu-lo servir des del començament de la penetració! Recordeu que el preservatiu no és una opció, sinó una condició per poder gaudir de la sexualitat sense mals de cap!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat