No se que fer ajuda sisplau!!
Hola, fa un temps vaig començar a sortir amb un nen que es mes gran que jo i ell vol que tinguem sexe però jo no ho se perquè em fa por no se que fer ja que tot i que ell digui que ho entén em pressiona i estic molt atabalada .
Que puc fer?
Gràcies espero resposta
IESP

Hola anonim!
Doncs no li queda un altre que respectar el teu NO i el teu ritme! És molt important que no et deixis portar per aquesta pressió, ja que si ho fas, és molt probable que les coses no surtin bé!
Quan diem que NO és que NO! Si tu encara no et sents preparada, tens dubtes i vols més temps, haurà d'esperar. Així que si no ho respecta, hauràs de valorar si vols continuar amb aquesta relació.
Parleu-ne, explica-li que tu de moment vols esperar una mica, i seguiu jugant a altres coses, coneixent-vos millor i gaudint de la vostra relació. No hi ha pressa ni cal córrer!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat