i si la perdo amb ell?
Hola, mireu fa cosa d'uns 5 mesos que estic sortin amb un noi, el cas és que ell i jjo estem lluny, em deixat de parlar molts cops per aveure si ens podiem "desanganxar" l'un de l'altre ja que la nostra relació és dificil i no ens volem fer mal l'un a l'altre, pero sempre hem acabat tornan a parlar... . L'altre dia estavem parlan sobre sexe i lios i esto(ja ens em liat), amb ell parlo de tot tipu de temes, de les coses que em preocupen, que m'agradden, els meus problemes etc. i en fi ens agradaria donar un pas més, el que pasa es qque tinc moltisims dubtes... Ami ell m'agrada i l'estimo moltissim, però no se si ell m'estima tant com l'estimo jo a ell... Fara cosa d'un any que u va deixar amb la seva ex i portaven molt temps i diria que encara no u a superat del tot )tot i que ell em diu que si).. i no vull ser un "parxe".. Jo en tinc moltes ganes perque l'estimo... però també tinc molta por perdre la virginitat amb algu que no m'estima de veritat, ell sempre em diu que si jo tinc ganes de fero, m'ajudara que la meva primera vegada siguui especial, tan com u soc jo per ell.. pero que si encara no estic preparada que ell esperara i això u valoro molt.
Ll'altre tema és que ell és major i jo menor. per mi aixo no és cap problema perque ens portem nomes tres anys, però que pensara la gent? i tampoc vui posarlo amb problemes. i l'altre cosa i ultima és que no tenim lloc on fero.. ens veiem poquissim i els cops que ens veiem marxem a fer un passeig, em refereixo a que no estem dins a casa, si ens liem u fem fora i nose... vull que la meva primera vegada sigui especial i m'agradaria podero fer a sobre un putu llit....
IESP

Hola anonimeta!
Nosaltres no podem decidir per tu, però és important que no et precipitis i que quan decideixis fer-ho sigui quan realment et sentis preparada. Dóna't el temps que necessitis! No hi ha pressa! Està molt bé que en pugueu parlar de tot i que ell respecti el teu ritme, això posa les coses molt més fàcils i és molt important que sigui així! Així que res de córrer i escolta quin és el teu ritme. No hi ha presses i millor fer-ho en el moment que tu realment et sentis llesta!
Sabem que a vegades costa trobar el lloc on tenir relacions sexuals, però aquí haureu de fer servir la vostra imaginació per trobar el lloc. És important que ho feu en un lloc on no hi hagi interrupcions o en el que no hàgiu d'estar pendents de si us enxampen, ja que això no ajuda! Veureu que acabeu trobant el lloc, tots hem passat per això!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat