AJUDA:C
Hola! Tinc 13 anys, bueno al maig ja faré 14, i peso 53 i mideixo 1'53. La meva mare diu que estic bé, pero jo no estic conforme amb el meu cos..:/ Tinc el tipic 'flotador', massa cama i massa cul. Més esport del que faig és impossible ja que faig esport tots els dies de la setmana menys dos. I ara, fa uns messos m'han dit que soc celiaca i intoleran al gluten.. Pues ara menjo mol més sa perque no puc bollos ni res, que haig de fer? Una dieta encara mes estricta?
AJUDA!
Sara Bujalance

Hola Smiler! El teu pes és correcte per la teva alçada, així que la teva mare té raó, estàs bé! No necessites aprimar! A més, el que necessites fer per mantenir un pes saludable ja ho estàs fent: menjar sa i fer esport, així que pots estar tranquil.la: tens un pes correcte i ja ho fas tot bé!. És important també que tinguis en compte que aquest "flotador" que dius que tens sigui per la intolerància la gluten. Molt sovint les persones celíaques tenen la panxa inflada per culpa de la intolerància i fins que no passa un temps de la retirada del gluten no es desinfla, esperat una mica, el més segur és que el flotador desaparegui. A més, ets molt joveneta encara, tens molts anys per davant per crèixer i per a que el teu cos es vagi definint. Tingues paciència i ja veuràs com, a poc a poc, el teu cos va madurant i desenvolupant-se. Molts petons!!