DUBTES MOLT TONTOS
Hola!
pot semblar molt estúpid però esque tinc motls dubtes! Tinc les següents preguntes:
- quan el penis ja no està erecte, pots seguir follant?
- es incòmode fer-ho amb preservatiu?
- Com puc saber si el preservatiu està trencat després de follar?
- si la noia no està mullada, no m'entrarà?
- quan dura mes o menys una erecció?
- es dolent fer-ho varios cops en una nit?
Gracies!
IESP

Hola!
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de la consulta jove de l'Iesp. Copiarem les teves preguntes i les anirem resolent una a una, així ens assegurem que no ens en deixem cap:
- quan el penis ja no està erecte, pots seguir follant?
Pots seguir jugant, si per follar entens penetrar, serà difícil, ja que si no hi ha erecció el peni en repòs no és lo suficientment dur com per entrar per la vagina.
- Es incòmode fer-ho amb preservatiu?
És diferent però no té per què ser incòmode, si li és incòmode pot provar altres marques.
Si no es veu a simple vista, es pot saber comprovant amb aigua. Un cop ejaculi, i es retiri el preservatiu, pots anar al lavabo i omplir-lo d'aigua, si l'aigua s'escapa per algun forat, significarà que està trencat.
- Si la noia no està mullada, no m'entrarà?
La lubricació és molt important, si no estàs "mullada" és possible que la penetració sigui dolorosa.
- Quan dura mes o menys una erecció?
Depèn del noi/home.
- Es dolent fer-ho varios cops en una nit?
No ha de tenir cap conseqüència negativa, potser cansament, però res més.
I sobretot, SEMPRE utilitzeu preservatius!
Una abraçada i gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat