DUBTEES...
Hola, sóc una noia, nose com preguntar aixó, cosa que em costa i mai he parlat del tema amb ningú.. Bueno estic amb un noi i estic molt agust, i quan ens estavem liant i tal tenia moltes ganes de fer-ho, però clar tinc por. Nose he estat amb altres nois però mai volia fer res. Però amb ell és tot molt diferent, em sento molt agust, comoda i amb confiança. Però nose si m'estic equivocant. Ademes em fa molta cosa tot això del preservatiu si falla...o si no estic a la altura o si no li agrada el meu cos. Nose que fer. Si estic agust i segura hauria de deixar-me anar? Uffff esque sóc bastant insegura.. Esque la meva gran por es que marxi de la meva vida, és a dir, que ho fem o que passin coses més enllà de liar-nos i marxi..
M'encantaa aquesta pàgiina, gràcies a vosaltres he sapigut resoldre dubtes!! Sou genials
Gràcies un petó.
IESP

Hola!
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de la consulta jove de l'Iesp. Moltes gràcies per la confiança en nosaltres i explicar-nos aquesta situació que mai has parlat amb ningú.
La decisió de tenir relacions sexuals amb una altre persona és única, i exclusivament, una decisió teva. Pel que fa a totes aquestes pors, estaria bé que ho poguessis parlar amb ell, explica-li què et fa por, què sents per ell i quines coses bones té ell com a parella i quines coses et fan por que passin si ho feu.
Parleu-ne, segurament això t'ajudarà a estar més tranquil·la.
Una abraçada i gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat