No sé ara que em posa més
Hola! Bé, quan vaig descobrir que era bisexual, fa cosa d'un any, llavors em van començar a agradar més les noies que els nois. I volia relació amb alguna.
Però ara fa poc que mhe liat dos cops amb una noia i no és que em desagradi, però m'he adonat que de moment, amb una noia, si no és amb algú que m'enamora de veritat, no hi vull estar. Igual que els nois.
I a més, em masturbava pensant amb noies.
Ara, m'agrada un noi i la veritat, es que em ve ganes de començar una relació amb algú i pot ser que ell, sigui l'indicat. El que passa, com vaig fer una consulta fa dies, és el socorrista de la piscina del meu poble i només hem parlat dos cops i inclús s'ha oferit de portar-me a casa quan tancaven. Em mira molt i somriu, i si jo somric o ric, el faig riure. També, em posa bastant, perquè uff, és molt atractiu i té caràcter.
Què faig? A l'altre consulta em vau dir que no corrés però cada dia tinc més ganes de tenir alguna cita amb ell o tenir més contacte amb ell i vull que sigui ell el que me l'ofereixi, per assegurar-me de que li agrado o no; però nose... no vull anar ràpid jo. Com ho faig jo ara això? Que no vagi ràpid, vale, però com sé segur de que si li agrado o no? Perquè hi han moltes altres noies més guapes que jo que hi van a la piscina però que no es fixa tant com es fixa amb mi.
IESP

Hola!
En primer lloc, recordar-te que el que defineix la nostra orientació sexual és de qui ens enamorem. Amb el temps i les circumstàncies que vagis vivint aniràs descobrint millor si ets bisexual, heterosexual o homosexual.
Si t'agrada aquest noi, i vols saber si li agrades, no en tenim una altra que preguntar-li directament a ell. La nostra recomanació és que primer de tot us conegueu una mica millor, ja que així també podràs afinar millor què sents i podràs anar veient si hi ha algun senyal que t'indiqui que ell també pot sentir alguna cosa per tu!
És evident que a la piscina hi ha altres noies, però també estàs tu i perquè no podria fixar-te en tu? Si tens ganes de fer un pas més, fes-t'ho venir bé per començar a parlar més amb ell, per conèixer-vos millor, anar a prendre alguna cosa, etc. d'aquesta manera augmentareu el contacte, tindràs la sensació que vas més a poc a poc i no tan a sac, i potser et sents més segura de fer un pas més enllà!
Esperem que us vagi molt i molt bé!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat