imen
Bones! Tinc un problema hi és que no arribo a perdre la virginitat, ho he provat molts cops però és com si tingués el imen molt resistent, ho he provat amb un munt de maneres i res.. que creus que hauria de fer?
Anissa Ouali

Hola Rurub! Necessito fer-te una pregunta: Estàs esperant que surti sang després de una relació sexual amb penetració per assegurar-te així que l’himen s’hagi trencat? Doncs bé has de saber que l’himen i la virginitat no tenen res a veure!
El himen és una membrana que esta situada una mica més a dalt de la entrada de la vagina, aquesta membrana pot ser molt fràgil o resistent, i es pot trencar de diverses manera que no tinguin res a veure amb la penetració (fent un esport, anant en bici,...), fent que surti una mica de sang. També cal dir que hi ha noies que no tenen aquesta membrana i, d’altres que depenen on esta situat l’himen, no s’arribi a trencar fins al moment d’un part.
Per tant, has de tenir en compte que la virginitat és perd en el moment que hi ha una relació sexual amb penetració, al marge de si hi ha himen o no, o si surt sang o no.
Espero haver-te pogut ajudar! Una abraçada! Anissa Ouali, @AniOuali