1 semana sense el meu novio, igual a depressão.
Hola, m'agradaria la teva opinió, aquest dissabte el meu novio marca de viatje a Mallorca, al ramo sin profes. Jo no hi vaig.
Explico la situació, ell i jo portem nou quasi deu mesos de novius. Confío plenament en ell, pero no el les paves que hi haurà allà. Se que durant apuesta setmana que ella no hi será, sere mirant les seus snaps.
Si semblo una controladora, pero mai había tingut apuesta sensación, i ho estic pasant malament, no se que pensar ja.
M'agradaria que hem donessiu algum consell i opinió.
Bona ravetlla de Sant Joan a tots, i gracies.
Elena Crespi

Hola!
Gràcies per confiar en nosaltres!
Dius que no confies en les noies que hi haurà per allà... però per molt que hi hagi noies que potser es puguin interessar pel teu nòvio, qui decidirà si hi vol tenir o no alguna cosa serà ell... Per tant, per molts noies que hi hagi al voltant, ell ha de ser suficientment responsable com per mantenir-se fidel a tu. I això només és responsabilitat d’ell. I dius que confies en ell, per tant, has de confiar en que no farà res per moltes noies que hi hagi al voltant.
Et recomanem que no estiguis tota l’estona pendent del seu snap perquè llavors et sentiràs controladora i seràs controladora i això no et permetrà estar tranquil•la i augmentarà el teu mal rotllo i la teva desconfiança...
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com
Instagram: @elenacrespi81