Massa prima
Hola! M'aagradaria que em diguessiu la millor manera per gunyar pes,la gent em diu que estic molt prima i jo també penso el mateix i m'agradaria fer-ho sanament. Tinc quasi 17 anys,medeixo 1'67 i peso 49'6 kg,hauria d'engreixarme una mica? si es aixi dieume quina seria la millor manera per aconseguir-ho cuidant la línia i la salut. Moltes gràcies!!
Sara Bujalance

Hola! El millor que pots fer per mantenir un pes saludable i un bon estat de salut és fer 5 àpats al dia (esmorzar a casa, esmorzar al cole, dinar, berenar i sopar), menjar de tot, de forma equilibrada (com marca la piràmide alimentària), i fer esport habitualment. Fent tot això no cal que facis res més. Hi ha persones, com sembla ser el teu cas, que de forma genètica són molt prims, per tant, la seva constitució és prima i encara que ho intentin els costa engreixar. Per això és important que ens acceptem tal i com som, perquè hi ha coses que no les podem canviar, com la constitució. De totes maneres, no t'amoïnis gaire, encara estàs creixent i tens molts anys per davant per a que el teu cos es desenvolupi, així que és probable que a mida que va passant el temps el teu cos vagi prenent més formes. I si realment et preocupa estar en un pes baix, pots consultar-ho amb el teu metge, ell et podrà orientar i dir-te si està tot bé. Molts petons!!