preguntes
hola, primer de tot donar-vos les gràcies per la vostre feina.
Tinc unes pregutes per fer-vos:
1- el semen al entrar amb contacte amb l'aire pot fecundar?
2- Es normal que em vingui la regla irregular i amb poca quantitat i de color vaermell-marró? O sigiu qu em va venir: 39-15-25-25-14 dies de diferencia
3- L'altre dia quan vaig anar al labavo vaig notar com si m'entres algo, que podria se? M' estic paranoiant molt perque des de que em va passar aixo es des de que em va la regla aixi, i tinc com ganes de vomitar, bueno nose una sencació rara. Cal dir que fa 2 anys i mig que tinc la regla
mercii
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de consulta jove de l'Iesp. Gràcies per les teves paraules, ens animen a seguir treballant en el consultori! :)
1- El semen al entrar amb contacte amb l'aire pot fecundar?
No, els espermatozous fora del seu hàbitat (semen) tenen una vida molt curta.
2- Es normal que em vingui la regla irregular i amb poca quantitat i de color vermell-marró? O sigui que em va venir: 39-15-25-25-14 dies de diferència.
Si tens la regla molt irregular el millor és que ho consultis amb el ginecòleg.
3- L'altre dia quan vaig anar al lavabo vaig notar com si m'entres algo, que podria se? M' estic emparanoiant molt perquè des de que em va passar això es des de que em va la regla així, i tinc com ganes de vomitar, bueno no se una sensació rara. Cal dir que fa 2 anys i mig que tinc la regla
No pateixis, segurament el que vas notar era aire, no et preocupis!
Una abraçada i gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat