anorexia!!:/
Hola!
Bueno ahir em van diagnosticar anorexia el metge i em va dir que tenia que anar al psicoleg i depen com em veies ell m'ingresarien o no. El que em va dir tambe es que hauria de seguir un tractament amb el psicoleg m'ingresesin o no.
Pero no em va dir quin tipus de tractament ni que hauria de fer o que em farien. no se si tu ho sabras pero gracies igualment:)
Si m'ingresesin que em farien? I si no m'ingresesin?
Sara Bujalance

Hola pauliina! És normal que tinguis dubtes. El tractament de l'anorèxia consisteix en ajudar a la persona a sentir-se millor, a tenir millor autoestima, a sentir-se a gust amb el cos, a normalitzar l'alimentació i a millorar l'estat d'ànim i la qualitat de vida en general. Si troben que estàs molt dèbil a nivell físic t'hauran d'ingressar per millorar la teva salut física. Fer tractament pot resultar difícil perquè li hauràs de dedicar temps, hauràs de parlar de coses que al principi potser et costa una mica i hauràs de fer un esforç, però tot això valdrà molt la pena perquè després et trobaràs bé i hauràs guanyat benestar. T'envio molts ànims per fer el tractament i molts petons!!