Estries
Hola Adolescents!
Ja fa temps que he notat que tinc algunes estries a la zona de les cuixes (ingles i cul). Estic bastant prima i sóc alta. Per què em passa? Com ho puc evitar?? De moment no es veuen molt, però em preocupa que amb el temps se m'en fagin més o més marcades. Gràcies!
Sara Bujalance

Hola teengirl! Les estries són una marca que surt a la pell quan aquesta s'estira bastant en un període de temps curt, per això és habitual que surtin durant el creixement, després de pèrdues de pes i durant l'embaràs, per exemple (per la pell que s'estira a la panxa). És una cosa natural del cos, no és cap cosa dolenta. És bastant difícil treure-les del tot, però si t'apliques una crema antiestries cada dia després de la dutxa pots aconseguir dissimular-les una mica. Per prevenir-les és important hidratar-se bé la pell, bebent aigua i aplicant-te cremes corporals (en aquest cas, cremes hidratants normals ja et serveixen). Molts petons!!