obsesionada?
holaa! soc molt baixeta.. medeixo 1,63 i peso casi 55kg. Jo soc daquelles persones que no tenen autoestima.. i em vec molt malament i ho passo molt malament, xque de petita a la meva extrascolar la profesora em deia que estava una mica gordeta...
pot ser que aixo estigui afectan-me ara?
ajuda.. mercii:)
Sara Bujalance

Hola anita:) Per l'alçada que fas tens un pes correcte, així que no cal que et preocupis pel pes! Oblida't del comentari desafortunat que et fes la teva professora d'extraescolar! Això va ser fa temps i que la professora et digues això no vol dir que sigui veritat, ja que ella no és metgessa com per tenir els coneixements necessaris per determinar si et sobra pes o no (potser ella necessitava posar-se ulleres!). Si no passes pàgina d'aquest comentari al final sí que t'acabarà afectant, així que no cal que li dediquis ni un minut mental més! De totes maneres, si creus que la teva autoestima es podria millorar en general, el millor que pots fer és parlar-ne sobre com et sents amb algun adult del teu voltant que et transmeti confiança, com els pares per exemple, de cara a que et puguin ajudar a sentir-te millor. Els pares t'estimen com ningú i t'ajudaran en tot el que puguin a que et sentis bé. Un petó!