ajuda urgent
bones, sóc una noia de 16 anys que ja fa bastant tinc novio i doncs tenim relacions sexuals però a mida que passava el temps vam voler provar-ho sense preservatiu fent servir el mètode de retirament abans de que ell arribes.
fins ara tot anava bé però aqueest mes porto 4 dies de retard amb la regla i jo sempre sóc molt regular i això m'ha començat a estranyar.
vaig buscar per internet i vaig trobar una prova d'embaras per fer a casa que es basa en l'orina i oli i m'ha donat positiva, que haig de fer? tinc molta por i no se com anar a comprar un test, si es que si que estic embarassada que faig? com ho se? ajuda siusplau molt urgent.
IESP

Hola Noname!
Com saps la marxa enrere no és un mètode anticonceptiu, per tant hi ha risc d'embaràs no desitjat, ja que els nois abans d'ejacular expulsen líquid preseminal que ja pot contenir espermatozous.
El que et recomanem és que vagis a la farmàcia i et compris una prova d'embaràs per tal de sortir de dubtes. Fes-te la prova i si es confirma el positiu, hauràs de parlar-ne amb la teva parella i et recomanaríem que en parlessis amb els teus pares, ja que serà un moment molt complicat i dur, i no t'aconsellem que ho passis tu sola.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat