embarassada als 12!
Holaa!! sóc noia tinc 12 anys i crec que estic embarassada, bueno crec que segur, ve això es el que ha passat, el meu novio i jo vam mantenir relacions sexuals amb condó, el condó no ens vam donar conta de que estava trancat i va ejacular a la meva vagina, la regla em devia venir a principis de mes i ja som dia 20 i les relacions sexuals las vam tindre 1 setmana avans, tinc molts mals de cap, i em vaig fer la proba i va sortir positiu, els meus pares no saven res, ni que tinc novio, ni que he tingut relacions sexuals, aixi que no sè que fer..siuplau ajudeu-me:(, puc salvar-me encara??, puc abortar sense que ho sapiguen els meus pares??, necesito ajuda de veritat ho estic passan fatal, tan sols tinc 12 anys, però no va ser culpa meva, va ser culpa del condó:( no vull quedar-me prenyada!
IESP

Hola!
Pots anar al Centre d’Atenció Primària de la teva població, al CAP. Normalment tenen el servei de Tarda jove on diferents professionals de la salut sexual (infermeres, psicòlegs, metges, ginecòlegs) estan allà per atendre i ajudar a joves que es trobin en aquesta situació.
De totes maneres, el millor que pots fer és explicar-ho a casa, ja que tard o d'hora se n'assabentaran, i no t'aconsellem que passis aquest tràngol sola. Evidentment, no podem saber com reaccionaran però el que podem aconsellar-te és que quan els hi diguis, els hi parlis de la forma més sincera que sàpigues, explica’ls-hi les pors, els neguits, els dubtes, etc. que tinguis, com et sents i què penses. No esperis que reaccionin amb molta emoció, segurament quedaran sorpresos i la seva reacció no la podràs controlar.
En tenir 12 anys necessitaràs el consentiment dels teus pares tant per seguir endavant amb l'embaràs com per interrompre'l.
Esperem que tinguis molta sort i que decideixis el que decideixis et vagi molt bé!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat