Em lio?? Pff
Holaaa, no m he liat mai i haig de quedar amb un amic i ho tinc 100% clar que es llansara i no se si quedar o no, el tema és que jo crec que tampoco li faria la cobra ni res aixi pero em fa por perque seria el primer con que em lio i em fa por que es disgusti, em fa por no saber liarme.
IESP

Hola anonimmmaa!
Primer de tot dir-te que ningú neix ensenyat i que petons n'hi ha tants com persones, per tant no hi ha una única manera de fer petons que agradi a tothom. Per tant, has d'anar descobrint quins petons t'agraden a tu i anar millorant la teva tècnica. Res de tenir por!
Si tu tens menys experiència que ell, deixa que sigui ell qui porti la iniciativa i aniràs veient com tot flueix. Vés a poc a poc i deixa't portar. I molt important, que ho facis amb qui realment vols fer-ho, amb qui et sentis a gust i preparada, i que gaudeixis del moment (el primer petó normalment mai s'oblida).
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per utilitzar el Consultori!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat