Preparatòria i higiene
Boneees i Bon Any! La meva nenai jo ens volem endinssar en el món de les relacions sexuals. Tenim 16 i serà la nostra primera vegada.
Ens preguntem que hem de fer abans de la penetració ( que ens hem de netejar, quins metodes hi ha). Si volem fer anal i no volem que surti caca en el condó com ho fem? O si ella em vol "menjar" el meu òrgan sexual i no vull que faci mala olor i que no tingui mal sabor, que faig?
Només voldríem saber coses així d'higiene.
MOLTÍSSIMES GRÀCIES!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Em sembla fantàstic que la higiene sigui tan important per vosaltres, anem a veure si us podem orientar:
Una cosa en la que ningú pensa i que és molt important, és en les ungles, si has d'estimular els genitals de la teva parella, seria bo que tinguessis les ungles de les mans ben rasurades. Una rascada en els genitals pot fer molt de mal.
Per netejar-vos els genitals, tan tu com ella, el millor és amb aigua sola, ja que si utilitzeu sabó, si després practiqueu sexe oral us pot donar mal gust a gel de bany. Millor aigua sola que és més natural.
Pel que fa al sexe anal, la higiene és molt important, que la zona estigui buida de residus, és a dir, que aquell dia hagueu anat bé al bany serà important, i després netejar bé la zona amb aigua (internament també).
En el sexe les olors són importants però no les hem d'emmascarar, l'olor corporal natural és bo, no sempre hem d'olorar a colònia i els genitals no han de ser quelcom desagradable si els hem netejat amb aigua.
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL