Regla
Hola, ara fara casibé 5 mesos que no me ve la regla. Fa com un any i mig que la tinc i sempre la he tingut irregular. Però tot i aixi estic preocupada... Que puc fer? La meva mare m ha di que em tranquilitzi pero cada di m estic preocupant més.
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Ens transmets molta preocupació, calma't, fes cas al que diu la teva mare, tranquil·litza't, tot just el teu cos s'està adaptant a aquest canvi corporal.
Respecte a la teva pregunta, el cert és que és habitual que la regla sigui tan irregular, sobretot els primers 3 anys. La teva situació és molt incòmoda, però també molt freqüent! Només hi ha una manera de regular-la, però ho ha de valorar un metge, ja que implica prendre's medicació.
El fet que estiguis tan inquieta possiblement no ajuda a que la regla baixi, per tant, pren-t'ho amb calma i veuràs com d'aquí un poc, la regla segurament acabarà regulant-se i sent més previsible ;)
Espero haver estat d’ajudat!
Helena Angel @HelenaAL