Sintomes d'estar embarassada?
hola, estic nerviosa, amb por, nose com estic... el dia 21 i 30 de gener vaig tenir relacions amb el meu novio, i la regla m'havia de baixar entre el 1 i 2 de gener. pot ser que m'hagi quedat embarassada? no me pres res,però estic espantada, nose que fer, estic buscant coses per internet, pero res mu soluciona, em podeu ajudar? es urgent
els simptomes que he trobat no els trobu molt eficaços en ajudar-me a deduir si ho estic ho no. la meva mare no ho sap així que si ens ho podem estalviar de dr-li o de que em porti a un ginecoleg molt millor, si us plau.
que faig??
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. En primer lloc, i sempre, a partir d'ara i sense excepcions utilitza el preservatiu. El preservatiu et protegeix de poder contraure alguna Infecció de Transmissió Sexual, et protegeix de l'embaràs i a més t'estalvia el mal de cap que tens ara pensant el que pot passar.
Si encara no t'ha baixat la regla i ha passat més d'una setmana que t'hauria d'haver baixat, el que podries fer és comprar-te una prova d'embaràs en alguna farmàcia i en funció del resultat, anar al metge, si el resultat és positiu ningú et salva de la visita al ginecòleg.
Si dóna negatiu, aprèn de la situació i no contemplis el preservatiu com una opció sinó com una obligació.
Ànims!
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL